kezdőlap

Témakiírások listája

A többi önlab tárgy weblapja


I. Az írásbeli beszámolóval szembeni követelmények és az osztályzás szempontjai:

A fentieknek megfelelően az írásbeli beszámolót értékelő konzulens illetve a tárgyfelelős az alábbi 5 fő szempontrendszer szerint értékel:

I.1. Megfelelő-e az elméleti bevezető és az irodalomjegyzék? Igen [ ] Nem [ ]

I.2. Egyértelmű-e munka kiindulási állapotának ismertetése? Igen [ ] Nem [ ]

I.3. Egyértelműen kiderül-e, mi volt a hallgató saját, elvégzett munkája a félév során? Igen [ ] Nem [ ]

I.4. Egyértelmű-e a munka végállapotának ismertetése? Igen [ ] Nem [ ]

I.5. Megfelelő-e a dokumentum technikai színvonala? Igen [ ] Nem [ ]

Ha mind az öt kérdésre egyértelmű igen a válasz, akkor jár az írásbeli beszámolóra 5 (jeles) osztályzat, egyébként arányosan rosszabb jegyet kap a hallgató!


II. A szóbeli beszámolóval szembeni követelmények és az osztályozás szempontjai:

A szóbeli beszámolót a tárgyfelelős osztályozza, a jelenlevő konzulens véleményének meghallgatásával. Az osztályzás kritériumai:

II.1. Kiderült-e, ki az előadó, mi volt a feladat, a kiindulási állapot? Igen [ ] Nem [ ]

II.2. Kiderült-e, hova jutott el a félév végéig? Igen [ ] Nem [ ]

II.3. Megítélhető-e, hogy mi volt a hallgató saját munkája? Igen [ ] Nem [ ]

II.4. Betartotta-e a megadott időkorlátokat? Igen [ ] Nem [ ]

II.5. A prezentáció technikai színvonala. Jó[ ] Rossz [ ]

Ha mind az öt kérdésre egyértelmű igen/jó a válasz, akkor jár a szóbeli beszámolóra 5 (jeles) osztályzat, egyébként arányosan rosszabb jegyet kap a hallgató!


Utolsó módosítás: 2011.01.31. Németh Felicián